Lansering

NYTT ÅR 2011 – NYE MULIGHETER,  BLI MED Å SKAPE EN AKTIV BLOGG SOM BOBLER OG KOKER AV AKTIVE MULIGHETSAGENTER

Tenk deg å få møte flere som tenker som deg – møte flere mennesker som har en tanke om å se muligheter – som har en tanke om å vokse selv gjennom å dele.  Intensjonen min om å få til en aktiv blogg gjelder fortsatt, men jeg trenger noen som kan mer om blogg en meg og som vet hva som skal til for å gjøre bloggen levende og aktiv for Mulighetstenkere.

Er du er erfaren, nysgjerrig, delende, skapende ildsjel av en blogger roper jeg det ut; -» kan du tenke deg å bidra til å få full fart og masse liv til disse blogg-sidene, tar jeg deg i mot med åpne armer.  jeg er sikker på at du er der ute i verden et sted – LA DISSE SIDENE BLI VÅRE KJÆRE MULIGHETSAGENTER

 

 

Responsen på mer aktivitet på siden kom fort, – så klikk deg til sidene for Sanne Historier, der har starten på en stafett med deling av sanne historier staret, og jeg har en drøm om minimum 10 historier innen utgangen av oktober – så la oss se hva som skjer.

I DAG 29.9 er det 2 historie på siden, si vi mangler bare 8.  Kom igjen å hjelp meg å nå frem til drømmen.  HURRA!!

Jeg må bare dele; Som du kanskje har fått med deg var det Bokfest i Operaen på søndag.  Selv holdt jeg et miniforedrag for en stappfull formidlingssal, folk sto langs veggene og satt på gulvet til slutt.  Det må ha vært 150 til 200 mennesker i salen,  WOW sier jeg bare – det er mulig. 

Signeringskøen ettepå var lang, og boken ble faktisk utsolgt.  Ydmyke, – tusen tusen takk til alle dere som kjøpte boken!  Og jeg har fått vite fra Bokklubbene at utsolgte forfattere på søndag var: Lindell, Skavland, Pettersson og nykommeren Røsting. HURRA, – jeg er så glad.  Dette er så moro – og neste uke går jeg i studio for å lese inn LYDBOK til deg.  Livet er magisk for tiden, og jeg tillater meg å dele at jeg nyter alle nye opplevelser og fremganger.  Takknemlighetsklem fra meg til deg.

 

I dag sitter jeg og undrer meg på hva som skal til for å få til en mer aktiv blogg, har du noen innspill kanskje? – 🙂 derfor sender jeg ut ønsket om at du skal bidra til å gjøre disse bloggsidene super aktive. Vi ser hva som skjer………………

 

Boken MULIGHETSLOVEN er nå mulig å få kjøpt i alle landets bokhandlere og lanseres offisielt over hele landet i dag.  Du vil også kunne kjøpe boken på www.gnf.no, og hos forskjellige nettbokhandlere. Mulighetene er mange så, – Gled deg!

Mulighetsloven - Forsiden

Jeg har en drøm om at dette nettstedet som følger boken «Mulighetsloven» skal være en blogg hvor du er en aktiv medskaper.  Det er nesten en forutsetning og et ønske at du har bestemt deg for å bli en aktiv bruker av Mulighetsloven.  Derfor ser jeg for meg at du som har negative invendinger og lever med å sende ut negative svingninger gjerne finner et annet egnet sted for dine virus.  Derimot vil undringer kunne være verdifulle muligheter og et flott utgangspunkt for å vokse med loven, få til handling, og kjenne på læringen som loven åpner opp for.

Denne bloggsiden er også ment for deg som ønsker å få erfaring med loven gjennom å dele dine opplevelser, eller lese om hva andre har lyst til å dele med deg, slik at det «vokser» frem flere Mulighetsagenter med det mål for øye å spre Mulighetsvirus slik at vi alle blir aktive medskapere til et enda mer gledesfylt samfunn.  Ja du kan!

Å bli «medlem» på denne bloggsiden er lett:  Tro på at Mulighetsloven er virksom og bestem deg!

SE HVA SOM SKJER:

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?dokId=544081

AKTIV MEDSKAPER. Kanskje du til og med er en erfaren og dyktig blogger og kan tenke deg å være med å skape disse sidene.  Jeg har selv ingen erfaring med å blogge, så dette er mitt første forsøk på å skape et aktivt nettsamfunn for Mulighetstenkere.  Jeg er ydmyk for å lære mer, og tar med gled i mot gode innspill.

Å dele er å vokse dobbelt så fort, er ett av mine livsmotto, – så kom igjen, jeg tar med glede i mot ,og deler med glede tilbake gjennom disse sidene mine egne erfaringer Mulighetstenkning tilbake til deg.  La oss gjøre hverandre gode.

P.S. Disse sidene er under entusiastisk utvikling – men med en liten porsjon tålmodighet fra deg skal sluttresultatet bli utrolig bra.  Kanskje har du gode ideer – bare kom med dem.

13 Responses to “Lansering”


  1. 1 Marius 22. august 2008, kl. 17:16

    herlig muttern! Dette så veldig bra ut!

  2. 2 Anne-Mette Røsting 23. august 2008, kl. 9:55

    Tusen stilige takk min kjære

  3. 3 Kirsten 4. september 2008, kl. 21:25

    Sååå flott at du har fått det til. Gratulerer! :o)

  4. 4 Anne Britt 5. september 2008, kl. 20:07

    Kjære Anne-Mette,
    gratulerer med fin blogg. Håper det blir mye aktivitet her fremover. På kontoret hos oss brer ditt positive budskap om seg og vokser dag for dag. Vi er utrolig glad for at vi har blitt kjent med deg og Mulighetsloven, som har så mye glede og positivitet å by på. Heretter ser vi bare muligheter!
    Hilsen Anne Britt

  5. 5 Bitten Schei 23. september 2008, kl. 11:14

    Hei Anne – Mette:
    Gratulerer med bok og blogg. Jeg vil gjerne dele en MLov med deg.
    Fortell en liten historie om hvordan du bestemte deg å skrive boken og om prosessen og følelsene rundt den. Det er jo en flott MLov historie i seg selv.
    Så utfordrer du en som du vil skal fortelle en personlig historie om hvordan MLoven fungerer på vedkommende, som igjen utfordrer en annen til å fortelle en MLov. En kjedeprosess settes igang.
    Du kan gjerne utfordre meg, så skal jeg fortelle min MLov historie om hvordan jeg fant drømmehuset mitt og fikk det.

    MLov hilsen
    Bitten
    Mother Courage

  6. 6 Anne-Mette Røsting 25. september 2008, kl. 17:32

    Hei kjære Bitten, – nå ligger min historie ute på siden «SANNE HISTORIER» – Jeg utfordrer deg herved!
    Drømmen om antall historier i løpet av oktober finner du på åpningssiden http://www.possibilities.no

    Takknemlighetsklem fra Anne-Mette

  7. 7 Jan Petter 21. oktober 2008, kl. 23:20

    Hei, Anne – Mette !
    Gratulerer.
    Jeg har sikkert mange gode mulighetshistorier å dele, men nå må jeg bare nøye meg med å støtte din optimisme. Selv skal jeg holde foredrag om «å se mulighetene i forvaltningsreformen NAV og kommmunale servicetorg». Høres ganske kjedelig ut, men jeg tror på at dette er mulighetenes marked !!! Jan Petter ( informasjonssjef i Tønsberg kommune )

  8. 8 Karianne 21. november 2008, kl. 2:00

    Hei, Anne Mette. Takk for sist;)

    Har kjøpt lydboka di gjennom Bokklubben, og kosa med gjennom foreløpig 2 cder. Sitt her og strikkar (min yndlingshobby), og kjenner at skuldrane senker seg, og pusten går heilt i magen. Smiler for meg sjøl 🙂 Gleder meg til fortsettelsen.
    Kjenner at dette har eg trua på!!
    Takk så langt!

    Med helsing frå Karianne (vi treftes i svele/kaffiselskap på Hole for nokre veker sia)

  9. 9 Dagmar Wember 10. mai 2009, kl. 22:38

    Hei alle Mulighetsvenner, og takk til Anne-Mette Røsting for inspirerende bok.
    Send gode tanker til alle mulighetsagenter, ønsk det gode, bruk positive vendinger, positive vibrasjoner, vi får mer av det vi setter fokus på. Spre gladmelinger, send SMIL ut i verden.

  10. 10 Aleks 14. mai 2009, kl. 23:18

    Hei Anne Mette
    Tusen takk for flott, lærerik og inspirerende bok…:)
    Jeg holder selv kurs og foredrag om det å være positiv, se positivit på livet og de muligheter det gir deg i både arbeidsliv og privatliv… En god setning er at en stort sett får til det en virkelig vil få til… alt er der ute ett sted og bare venter på å bli funnet… Fellesnevneren er å ha «noe» å tro på for alle og at, som du selv sier det «får tilbake det du selv gir»… Jeg bruker speilet mye og ser og ber andre se seg selv i det titt og ofte…:)

    Jeg ønsker deg masse lykke til med bloggen og vil forsøke selv å bidra så ofte jeg kan slik at den kan holdes aktiv.

    – Aleks

  11. 11 mia 13. januar 2010, kl. 14:12

    Hei!
    Dette høres for godt ut til å være sant, hvordan skal du klare å trene til å tenke positivt når du er langt inne i en depresjon for at kjærlighetslivet ditt er over? Går det ann å tenke den andre til å bli glad i deg igjen, når han sier han ikke er det mer? ikke som kjæreste men fordi han vil ta vare på deg? Vi er 46 og 51 år og har hatt 8 fantastiske(noen ikke så bra)år sammen!

  12. 12 Kristine To 1. august 2010, kl. 12:23

    Hei til Anne Mette og alle andre her.
    Jeg har ikke lest din bok enda, men er kommet inn på siden her da jeg er interisert i den. Har lest tilsvarende bøker, og brukt troen og tilitten til at jeg kan påvirke. Har også opplevd at det går, jeg er blitt ganske god på prkeringsplasser, som var det første jeg prøvde meg på. Selv om jeg ha lest en del ang emnet, leser jeg gjerne mer, da det hjlper meg i en travel hverdag med å huske å huske at det kan gå å gi muligheten en mulighet om jeg slipper den til. Takk og god søndag til alle

  13. 13 Ursula Schütz 4. juni 2011, kl. 12:30

    Hei.:)

    Jeg har lest ferdig boken din og er kjempe fornøyd med den…det bobler i hele meg og har lyst at alle jeg kjenner skal få samme gleden av å lese boken. Jeg har tidligere lest boken hemmeligheten og «praktiserte» den, men jeg tror jeg var på et sted i livet da jeg ikke var «klar» for det, jeg stolte ikke på meg selv eller universet for den saks skyld. Men for mange år siden, i 2003 tror jeg det var, så brukte jeg Mloven uten å vite om den. Jeg begynte i ny jobb. En telefonselgerjobb. Og allerede på min første arbeidsdag fikk jeg muligheten til å vinne gevinst, siden de ga gevisnter som premier til de som fikk salg, altså at de trakk en vinner blandt mange mulige. Da husker jeg at jeg tenkte: åh, det julekruset vinner jeg. og kjente gleden inni meg ved å tenke at jeg vant den. Og vinneren ble meg…hehe…:)…men det slutter ikke her, fra da av ble jeg den som vant «alltid». Mine kolleger sa at en egentlig ikke trengte å trekke en vinner siden alle visste at det ville bli meg, noe det ble, jeg vant hele tiden. Det være seg gavekort på pizzarestaurant, bilder eller annen pynt, jeg vant reisegavekort som fikk meg til syden. DET var en kjempe tid..og jeg som aldri hadde vunnet noe tidligere…det er utrolig..eller egentlig ikke….det er slik loven fungerer. Og i går, skulle jeg lete etter husnøklene mine, lette over alt. Til slutt satte jeg meg ned og spurte meg selv: hvor har jeg lagt nøklene? Så såg jeg for meg at de lå oppi kofferten min inntullet i klær. Jeg åpnet kofferten…løftet litt på klær..og der lå nøkkelknippet, jeg takket og takket…ble kjempe gla. Så syklet jeg til butikken..stod vet reolene der det var salat…og spurte meg selv: hvilken salat er best for meg?..det gikk vel 3 sekunder så datt et kinakål på gulvet noen meter til venstre for meg, jeg måtte bare smile for meg selv…og tenkte jøss…kjempe spennenede…og sa tusen takk inni meg flere ganger mens jeg gikk bort og plukket opp kinakålet og la det i handlekurven min. Livet er fantastisk.


Legg igjen en kommentar

